Yeni bir dostluk için merhaba

27 Ağu 2008 · Kategoriler: Bursa, Eskişehir, Çanakkale, İstanbul, İzmir · 10 Yorum 

Dostluga ve dürüstlüğe önem veren arkadaşlar merhaba…..

Sevgili üyelerimiz…

27 Ağu 2008 · Kategoriler: Karma · Yorum 

Sevgili üyelerimiz bu siteyi diger sitelerden farklı kılan sebep herkese ait bir profil sayfası yok üyeler kontrol panelinden başarı hikayelerini veya hayat hikayelerini sevdiklerini ya da sevmediklerini yapmak istediklerini fikirlerini aradıgı insanı daha önce bulmuşsa ve anlaşamamışsa neden anlaşamadıgını sevdigi bir şiiri çok hoşlandığı bir yazıyı yani aklınıza ne gelirse  yaz bölümünden yazarak sitede anında yayınlamasıs gerek böylece diger üyeler yazdığınız yazı hakkında sizin hakkınızda ufakta olsa bir fikir sahibi olmasına sebep olur ama görüyorum ki herkes merhaba ben falan şehirden msn ekle bu şekilde kimse kimseyi eklemez istatistiklerimiz bunu gösteriyor bir kere kesinlikle fotografınız olsun sizn yada sizi anlatan temsili bir fotoğraf yazı nasıl yazılır bölümünden nasıl yazı yazacagınızı ögrenebilirsiniz saniyeler içinde yazınız yayınlanır aynı zamanda bir tane yazı eklemeniz gerekmiyor istediginiz kadar ekleyebilirsiniz….

Ara ara yine böyle duyurular yapacagım soru şikayet ve önerilerinizi yorumlarınızla belirtirseniz sizlere emin olun daha faydalı olacağımıza inanıyorum her şey gönlünüzce ve gününüzün bir önceki günden daha güzel geçmesi dilegi ile …

arkadasolun.com editörü..

Mükemmel Sözler etmişler !!********

26 Ağu 2008 · Kategoriler: Karma · 3 Yorum 

Mükemmel Sözler etmişler !!********  (Gerçekler ve Olumlu Psikoloji Üzerine…)

*  Bir kör başka bir köre yol gösterirse ikisi de çamura yuvarlanır.

*  Gözler kendilerine, kulaklar başkasına inanırlar.

*  Biri gerçeği duymak istemediği, öteki de yalana hazır olduğu zaman dostluk olmaz.

*  Başkalarında ayıpladığın ne varsa kendinde ve çevrenkilerde fazlasıyla vardır ama nedense görmek istemezsin.

*  Herkes insanlığı değiştirmeyi düşünür. Ama kimse önce kendisini değiştirmeyi düşünmez.

*  İnsanlar kendi kötülüklerini asla anlatmazlar çünkü kızgın oldukları kişilerin yaptıklarını anlatmak  çok daha kolaydır.

Devamını oku

arkadaslar güzel bir yazi ve sizinle paylasmak istedim umarim begenirsiniz:)

24 Ağu 2008 · Kategoriler: Türkiye dışı · 2 Yorum 

O’nu tanımadan çok önce kendime kabul ettirmeye çabaladığım tek şey, yalnızca olasılığıydı ve ‘neden olmasın’ konu başlıklı umuttu çabama tek tesellim. Adı neydi, neye benziyordu, ne zaman ve nasıl belirecekti yüreğimin ufkunda; en ufak bir fikrim yoktu ama eninde sonunda bir gün aynı anda aynI yerde olacağımızı ve ‘bir elmanın iki yarısı masalı’ gereğince, hiçbir zorlama olmaksızın, doğal bir çekimle, birbirimizi birbirimizle tamamlayacağımızı biliyordum. Aramıyordum, pencerelerin önünde beklemiyordum ama hazırdım çoktan kapı daha çalınmadan açmaya… Hazırdım O’na.

Sonra… Uyumaya çalışırken, bir masal olup giriverdi uykularıma… Uyadığımda başucumdu benim…

“Gözleri okyanus bakan, çok eski bir adam tanıdım. Ceplerinde taşıyordu beş yaş düşlerimi. Yüzü güneşli bir ilkyazdı, elleri yıldızlı bir Olympos gecesi… Nefesim gibi kokuyordu nefesi ve aynı yerden kanıyorduk yara aldığımızda… Yüreği endemik bir kır menekşesi, hercâi.. varlığı epidemik bir yaz nezlesi…” diye başladı masal…o masal hic bitmedi.. Devamını oku

Fehmiye fergi istanbul

22 Ağu 2008 · Kategoriler: İstanbul · 22 Yorum 

BİRİSİ

Bir şey var aramızda
Senin bakışından belli
Benim yanan yüzümden
Dalıveriyoruz arada bir
İkimiz de aynı şeyi düşünüyoruz belki

Gülüşerek başlıyoruz söze
Bir şey var aramızda
Onu buldukça kaybediyoruz isteyerek

Fakat ne kadar saklasak nafile
Bir şey var aramızda
Senin gözlerinde ışıldıyor
Benim dilimin ucunda

nasıl güzel demi…

slmm

22 Ağu 2008 · Kategoriler: İstanbul · 4 Yorum 

istanbuldan bayanlar hepinize selll

aytacbb@hotmail.com

bekliyorum

Ankaradan sevda

21 Ağu 2008 · Kategoriler: Ankara · 81 Yorum 

Ankaradaki arkadaşlarla email arkadaşlıgı yapmak istiyorum  eger dürüst birileri varsa gerçekten kaldıysa böyle nadir biri olabilir seviyeli muhabbetler için tekrar merhaba

Kendim nasıl biriyim

kesinlikle yalandan hoşlanmam dürüstlük benim ilkem biraz şımarıgımdır napim ailemden kaynaklı bi durum :)

bu arada dogayı severim kendimi severim:) güzel oldugumu solerler ne kadar dogru onu bilemem öyle işte

Kapat
E-posta ile paylaş